Jej koguty piały za wcześnie. Właścicielka dostała mandat




Jej koguty piały za wcześnie. Właścicielka dostała mandat




Odsłon: 104908 | Ocena: 279 | Czas: 3m 41s |


Szukaj




Dyskusja:


Jej koguty piały za wcześnie. Właścicielka dostała mandat A we Fracji kogut ma piać i basta! Tam prawo jest po stronie ptaków wiejskich, a nie wynaturzonych ludzi!
Panie sąsiad - żyć to przede wszystkim należy w zhodzie z naturą.
Pan sąsiad chciałby zawracać kijem Wisłę.
Nie da się...
Absurd, a nawet denilizm w prawie - mandat za typowe objawy natury.
A jak w lecie spadnie w górach śnieg, to kto mandat dostanie? A za brak śniegu na Boże Narodzenie też będzie mandat?
Policjantka to ????????
Jednemu chujowi na wsi kogut przeszkadza a innym dzwony na kościele ! Całe szczęście że mieszkam w lesie i do najbliższego sąsiada mam 3 km !
Kobieto ! wyjada samochodem od 22 do 6 rano dzwoń na policję ze cie budzą pukną stukną dzwoń Trawę kosza zgłaszaj ze kosiarka dymi Albo ty ich albo oni ciebie !!
Jak balanguje w nocy,to w dzien nie moze sie wyspac!
Piejo kury piejo ni majo koguta ,żal im dupe .ściska bo głupie ludziska. Dana dana .Dana dana dana dana
Tak to jest jak mieszczuchy przyjeżdżają do wsi.
Jak chamowi koguty przeszkadzają to niech Spieprza stamtąd do miasta, a nie Bogu ducha winna kobietę szykanuje
Dla mnie to zwykły śmieć/konfident
Ja pierdole co za cymboł mjejski laluś jebany
Bardzo dobrze gosciu zrobił takie kuraki są nie do wytrzymania a baba mentalność ....
Ten człowiek powinien dostać mandat za lenistwo. powinien wstawać z kurami. Widocznie nie przepracowywał się że nie mógł spać w nocy. Ciekawe czy dzikie ptactwo też ścigał za śpiewy ranne i nocne. Nie był chyba pewny swych racji bo bał się pokazać twarz.
Przez pojeba ptaszki musiały zginąć.
Niech sie pani nie martwi zlo zawsze wraca do nadawcy
To jest przeciez kurwa wies ! Ja pierdole glupia policja niech zarekwiruja na wsiach kury i krowy , dla niektorych ludzi 4 to noc to niech sie do miasta przeprowadza , zwykla zlosliwosc
to nie mogła kobita przetrzymać ptaki w kurniku do 6 rano? kurnik ciemny, to ptaki cicho siedzieć będą, coś czuję, że kobita też ma swoje za uszami
Co dzieje się z tym krajem ? To już koguty nie mogą piać na wsi ? Chore !
Sami swoi
Jestem z miasta Ale gdy przebywalam na wsi nigdy mi koguty nie przeszkadzały
A jak ptaki beda spiewac o 4 rano to zadzwoń kurwo po cbs albo po rutkowskiego pojebie
Napewno psa maja to teraz odwent niech pani zadzwoni po policje bo pies szczeka i nie moze pani spać a jak nie pomoze policja to zatrzelic kundla i wlasciciela i co szmato na ,mnie tez weswiesz policje